Poklonite trajno.

Reklamacije

Kako biste ostvarili pravo na povrat zbog toga što ste zaprimili oštećeni proizvod, potrebno je informirati nas pisanim putem (pismom, elektroničkom poštom) na prodaja@hnz.hr ili na adresu:

Hrvatski novčarski zavod d.o.o.

Svetonedeljska cesta 2

10 431 Sveta Nedelja,

te dostaviti Predmet I račun.

Reklamacije se priznaju samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje.

U slučaju da ste zaprimili proizvod koji je oštećen u prijevozu, možete ga reklamirati u roku od 14 dana od preuzimanja Predmeta.

Trošak poštarine snosi Kupac.

14 dana računa se od trenutka kada ste vi ili vaš opunomoćenik/ca preuzeli Predmet.

Kako biste ostvarili pravo na povrat zbog toga što ste zaprimili oštećeni proizvod, potrebno je informirati nas pisanim putem (pismom, elektroničkom poštom, faxom) te dostaviti Predmet I račun.

Potrebno je svakako dostaviti navedenu informaciju prije nego istekne period od 14 dana od preuzimanja Predmeta.

Kupac je dužan reklamirani Predmet dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima.

Predmeti s vidljivim oštećenjima, Predmeti koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti,

Predmeti koji su oštećeni zbog nestručnog rukovanja ili Predmete bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Ukoliko se utvrdi da je Predmet oštećen, dobit ćete povrat novca, uključujući troškove poštarine (s iznimkom dodatnih troškova koji su mogli nastati ukoliko ste odabrali izvanredni način dostave),

najkasnije u roku od 14 dana od kada Prodavatelj utvrdi da Kupac ima pravo na povrat.

Povrat ćemo izvršiti na isti način na koji je izvršena uplata, osim ako nije posebno dogovoren drugi način.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, HNZ će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.